Information SFO

Ålbæk SFO er en før- og efter skoleordning beliggende i den smukke by Ålbæk. Vi er dedikeret til at skabe et sjovt og stimulerende miljø for børnene, hvor de kan udfolde sig og nyde deres fritid.

Vores SFO tilbyder et bredt udvalg af aktiviteter, der passer til forskellige interesser og aldersgrupper. Børnene har mulighed for at deltage i kunst og håndværk, lege og meget mere. Vi prioriterer også udendørs leg og motion, og vores faciliteter inkluderer en legeplads og et grønt område, hvor børnene kan lege og udforske naturen.

Vores erfarne personale er dedikeret til at skabe et trygt og omsorgsfuldt miljø for børnene. Vi værner om deres trivsel og sikrer, at de har et positivt samvær med hinanden. Vi tilskynder også til at udvikle deres sociale færdigheder og styrke deres kreativitet og læring.

Ålbæk SFO samarbejder tæt med skolen og forældrene for at skabe en sammenhængende og helhedsorienteret støtte til børnenes udvikling og læring. Vi tror på vigtigheden af at skabe en bro mellem skoledagen og fritiden, så børnene kan føle sig understøttet og motiveret i alle aspekter af deres liv.

Hos Ålbæk SFO er vi stolte af at være en del af børnenes hverdag og ser frem til at skabe gode oplevelser og minder sammen med dem.

SFO'ens åbningstider
Morgenmodul

6:30 - 8:15 (6:00 - 8:15 ved ansøgt udvidet åbningstid)

Eftermiddagsmodul
14:15 - 16:30mandag og onsdag
13:15 - 16:30tirsdag og torsdag
14:15 - 16:00fredag
Ferieperioder (for indmeldte børn)
Morgenmodul6:15 - skoledagens normale længde
Eftermiddagsmodul8:15 - SFO'en lukker
HeldagsmodulHele SFO'ens åbningstid

SFO ved ferie og lukkedage
Åbent
  • I efterårsferien, vinterferien og påskeferien
  • I sommerferien med undtagelse af uge 29 og 30
  • Grundlovsdag holdes der åbent frem til kl. 12:00
Lukket
  • Fra den 24. december til og med den 1. januar
  • På alle officielle helligdage og dagen efter Kristi Himmelfartsdag
  • Uge 29 og 30, hvor der dog er nødåben i en anden SFO i enten Frederikshavn eller Skagen
Hvis der er behov for nødpasning i uge 29 og/eller 30, er det jer forældre, der selv skal sørge for transporten til og fra den SFO, der har nødåben.

SFO kontaktoplysninger
SFO 129 38 23 72
SFO 229 38 23 69

Mål og indholdsfortegnelse

Shape Created with Sketch.